Logistika a skladování

Skladování řízené zákazníkem
Řízení přeprav
Skladové zásoby online
Návrhy řešení na míru

Laserový potisk

Potisk výrobků a různých materiálů
Vysoká úroveň kontroly kvality
Poloautomatizovaná výroba
Plánování a nákup materiálu

Konsolidace a distribuce

Konsolidace zboží dle objednávek
Řízení přepravců
Přidružené služby

Přidružené služby

Úpravy / opravy dle objednávek
Kontrola poškozených dílů
Lehká montáž
Recyklace a likvidace odpadu
Automatizované IT systémy

Konsignační (VMI) sklad

  • Skladování zboží ve vlastnictví dodavatele.
  • Hromadné závozy Just-In-Time dodávek během dne.
  • Podpora více jak 50ti zákazníků.
  • Příjem a výdej, skladování, evidence, kontrola a identifikace, pohyb zboží i kompletace ucelených zásilek jsou řízeny sofistikovaným interním systémem ATLAS

    (Automated Tracking and Logistics Access System), který umožňuje sdílení dat, pravidelné reporty a on-line řízení toků zboží zákazníky.

  • Zabezpečený prostor pro zboží vysoké hodnoty.
  • Řízení přeprav.
  • Vývoj a návrhy celkových řešení.
  • Správa RMA procesu.
  • Potisk klávesnic

  • Provoz zahájen v roce 2008.
  • Nákup nepotištěných klávesnic od OEM dodavatelů.
  • Zprostředkování dopravy z přístavů do skladu.
  • Skladování nepotištěných klávesnic na požadované úrovni zásob.
  • Laserový potisk klávesnic na základě denních objednávek.
  • Tisk přes 20 modelů klávesnic se specifikací různých jazyků.
  • Zásilky tištěných klávesnic do výroby.
  • Podpora Hewlett Packard servisních středisek v oblasti EMEA.
  • Přesné tištění laserovou technologií.
  • Polo-automatizované výrobní linky.
  • Konsolidace a distribuce

  • Centrum v provozu od roku 2013.
  • Příjem a konsolidace zásilek.
  • Skladování a distribuce hotových výrobků společnosti Hewlett Packard.
  • Zpracování objednávek v průběhu dne s dodáním podle předem naplánovaných časů nakládek.
  • Úplný přehled o kontrole pohybů materiálu ve skladu prostřednictvím vlastního Flex skladovacího systému.
  • Dodržovaní kvalitativních požadavků našich zákazníků na vysoké úrovni..
  • Řízení přeprav ve spolupráci s nadnárodními dopravními společnostmi.
  • Flexibilní kapacita.
  • Služby s přidanou hodnotou.
  • Sdílení „Best Practices“ se sesterskou pobočkou Flex Oostrum v Nizozemí.
  • GSS Pardubice Distribuční centrum odešle přes 1 milion boxů každý rok.
  • Vytváření hodnot pro naše zákazníky

  • Budování znalostí v Pardubicích od roku 2006.
  • Dlouholeté zkušenosti se systémovým řešením.
  • V souvislosti se skladováním zboží poskytujeme velké množství přidružených logistických služeb, od kontroly kvality až po kompletaci zboží.
  • Vybavení online RF skenery.
  • Budova vybavená elektronickým zabezpečovacím a přístupovým systémem, kamerovým systémem a sprinklerovým protipožárním zařízením.
  • Elektronický požární systém v celé budově (EPS).
  • Otevřeno 24 hodin, 5 dní v týdnu dle požadavku zákazníka.
  • Pružné řízení kapacity skladovacích prostor.
  • Dočasný celní sklad v areálu.
  • Celý provoz je certifikován TAPA-A, AEO, ISO 9001:2008, ISO 14001:2004.